برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور در اردیبهشت و خرداد

انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اردیبهشت و خرداد امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید اسماعیل هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در رابطه با انتخابات هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت ،گفت: براساس آخرین تصمیمات شورای عالی بورس، مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استان‌های کشور از جمله مازندران برگزار و آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیئت مدیره، ۲۸ فروردین ماه امسال تعیین شده است.

او افزود:شرایط ثبت نام در انتخابات داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی، و تجربه کافی است.

هاشمی با بیان اینکه تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند، گفت: بدیهی است به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران افزود:نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه‌ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده و صرفا افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های مذکور را خواهند داشت.

او گفت: این شرکت علاوه بر مدیریت دارایی‌های یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۸۴۴ نفر از مردم استان که روش غیر مستقیم مدیریت سهام عدالت خود را انتخاب کرده اند، می‌تواند در توسعه اقتصادی استان نقش موثری ایفا کرده و موجبات افزایش سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید در سطح استان را نیز فراهم آورد.

مدیرکل اموراقتصادی ودارایی مازندران گفت: آن دسته از سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند و یا افرادی که سهام شرکت سرمایه‌گذاری مازندران با نماد وسمازن را از بازار سرمایه خریداری کرده و متقاضی عضویت در هیئت مدیره شرکت فوق هستند می‌توانند در مهلت تعیین شده از طریق سامانه ستان به آدرس https://setan.seo.ir نسبت به نام‌نویسی و اعلام کاندیداتوری خود برای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری عدالت استان اقدام کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار