پلمب ۳ واحد صنفی درخراسان جنوبی

جانشین انتظامی خراسان جنوبی از پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ شجاعی نسب جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار لوازم خانگی و گرانفروشی اقلام خوراکی از چند واحد صنفی در سطح شهرستان دریافت کردند که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار‌های کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از ۲ واحد صنفی انواع لوازم خانگی احتکار شده کشف و همچنین در ادامه این عملیات یک واحد صنفی در خصوص گرانفروشی اقلام خوراکی پلمب شد.

سرهنگ شجاعی نسب با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ واحد صنفی پلمب و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و همچنین گرانفروشی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار