رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین شهر گفت: اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید از اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود گفت: اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۰ نفر به طور مستقیم در خردادماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

او اظهار کرد: این پروژه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث می‌شود و مشکل اقامتی منطقه لاهرود و شهرستان مشگین‌شهر را مرتفع خواهد کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر افزود: برای راه‌اندازی این اقامتگاه ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده که با آغاز فعالیت آن زمینه برای اشتغال ۲۰ نفر فراهم خواهد شد.

ایمانی ادامه داد: اقامتگاه بوم‌گردی لاهرود در نوع خود بی‌نظیر بوده و تمام خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران در این واحد اقامتی پیش‌بینی شده است تا شاهد جلب رضایت گردشگران از حضور در این اقامتگاه بوم‌گردی باشیم.

او گفت: این واحد گردشگری با ظرفیت اسکان ۱۲۰ نفر در یک فضای دنج و آرام از خردادماه سال‌جاری آماده میزبانی شایسته و ارائه خدمات ارزنده به مسافران و گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.