جابجایی روزانه ۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: روزانه بالغ بر ۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه جابجا و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در سطح منطقه اردبیل تعداد سه شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، ۳۱ تک پیمان و تعداد ۱۵۸ دستگاه نفتکش به طور متوسط روزانه بالغ بر ۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی را در سطح منطقه جابجا و توزیع می‌کنند.

او بیان کرد: شرکت‌های حمل و نقل جز جدا نشدنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان از وظایف مهم و ویژه تمام مسئولان می‌باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: سوخت رسانی در وضعیت‌های بحرانی با توجه به موقعیت ویژه استان به لحاظ آب و هوایی نشان از تعامل مطلوب بین شرکت‌ها و رانندگان است که باید قدردان تلاش و زحمات این کارکنان باشیم.

مدنی تصریح کرد: در سال ۹۹ بالغ بر ۳۳۶ میلیارد ریال کرایه حمل و نقل به شرکت‌ها و پیمانکاران حمل فرآورده‌های نفتی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.