ارسال بیش از ۳ هزار مرسوله پستی از خوزستان به خارج از کشور

مدیرکل پست خوزستان تعداد مرسوله‌های پستی ارسال شده به خارج از کشور طی پارسال را بیش از ۳ هزار بسته اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران حموله مدیرکل پست خوزستان با اشاره به اینکه نقل و انتقال مرسوله‌های خارجی، از خدمات شرکت پست است، گفت: واحد امانات خارجه براساس فهرست کالا‌های مورد قبول هر کشور و ممنوع‌های پستی، نسبت به دریافت و ارسال امانت‌ها به خارج از کشور اقدام می‌کند.

او با بیان اینکه طی پارسال ۳ هزار و ۶۰۰ مرسوله پستی در امانت خارجه از مبدا استان خوزستان قبول، بسته بندی و به خارج از کشور ارسال شد، اظهار کرد: در زمان ارسال امانات بارکد پستی که حاوی حروف لاتین است به فرستنده داده می‌شود که می‌تواند از طریق این بارکد و قسمت رهگیری سایت شرکت ملی پست، سرنوشت مرسوله خود را رهگیری کند.

حموله با بیان اینکه عمده مقصد امانات پستی خوزستان به خارج، کشور‌های استرالیا، آلمان، انگلیس و اتریش بودند، افزود: بیشترین آمار امانات پستی خارجه از مقصد استان را تنقلات، پوشاک، کفش، صنایع دستی و سبزیجات خشک تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پست خوزستان بیان داشت: شرکت پست با برعهده گرفتن نقش واسط بین مردم و فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات، پارسال توانست تاثیر بسزایی در فاصله گذاری اجتماعی و شکست زنجیره کرونا داشته باشد، ضمن اینکه کارکنان پست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن محیط کار و تردد مشتریان و همچنین مرسولات پستی، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردند.

۵۲ دفتر دولتی، و ۸۵۰ دفتر فعال در قالب دفاتر دولتی، دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در سطح شهر و دفاتر آی. سی. تی روستایی در خوزستان وجود دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.