مطهری: طراحی خوبی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کرده ایم/ راه های ضربه زدن به الریان را بلد هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان ایران برابر الریان قطر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر اظهار کرد: خودمان را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده کرده ایم و طراحی خیلی خوبی برای این ۶ بازی آماده داریم.  

او افزود: می‌دانیم پرسپولیس DNA  و ژن قهرمانی دارد. بازیکنان با تعهد کامل وظایف خود را انجام می‌دهند و کار کردن با آن‌ها برای ما لذت بخش است؛ زیرا نهایت تلاش خود را برای قهرمانی و پیروزی انجام می‌دهند.

کمبودهایی در میزبانی کشور هند وجود دارد 

مطهری درباره قیاس این دوره از لیگ قهرمانان آسیا با دوره قبلی گفت: همیشه این مسابقات سنگین بوده اند و تیم‌های خیلی خوبی در آن شرکت می‌کنند. تنها تفاوت این است که امسال علی‌رغم تلاش و زحمت فدراسیون فوتبال هند از لحاظ امکانات کمبود‌هایی مثل زمین تمرین و مسائل دیگر وجود دارند. کسی که بخواهد بهانه‌گیری کند در مسیر موفقیت قرار نمی‌گیرد، اما کمبود‌ها قابل درک هستند.

مربی پرسپولیس ادامه داد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و در مسیر خوبی حرکت کند، این مسائل را پشت سر گذاشته و به مشکلات فکر نمی‌کند و فقط هدفش قهرمانی است.

مطهری درباره نقطه ضعف و قوت پرسپولیس مقابل الوحده گفت: همه می‌دانیم پرسپولیس همیشه دنبال بازی کلاسیک، بازی‌سازی از عقب و بازی مالکانه است. استفاده کردن از کل فضا، طول و عرض زمین و دواندن بیشتر توپ نکته بارز بازی ما است. استفاده از کانال‌های کناری و فضا‌ها شگرد تیم ما است و سعی داریم همیشه خود را به حریف غالب کرده و فوتبالمان را دیکته کنیم. در نیمه اول بازی با الوحده فوق العاده کار کردیم و می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم، اما طبیعی بود در نیمه دوم بخواهیم با حفظ انرژی از گل خود محافظت کنیم. درباره نقطه ضعف باید بگویم تمام زوایای تیم را رصد می‌کنیم.

مربی پرسپولیس درباره احتمال طراحی متفاوت تیم پرسپولیس برای دیدار با الریان  با توجه به سوابق باز‌ی‌های ۲ تیم گفت: احترام ویژه‌ای برای تیم الریان و لورن بلان که در فوتبال آدم بزرگی است، قائل هستیم. در دوره‌های قبلی بلان، مربی این تیم نبود و اکنون هر ۲ تیم با طراحی و شکل و شمایل جدید جلوی هم بازی خواهند کرد. کار‌های حریف شناسایی شده اند و می‌دانیم از چه راه‌هایی به الریان ضربه بزنیم.

او در پایان گفت: حریف را خیلی خوب رصد کرده ایم و می‌دانیم وابستگی زیادی به بازیکنان خارجی‌اش به ویژه یاسین براهیمی دارد. می‌خواهیم بازی را کنترل کرده و طبق آن چه باب میلمان است مسابقه را رو به جلو برده و نتیجه خوبی بگیریم. از هواداران هم می‌خواهم مثل همیشه و قبل از فینال آسیا که تیم را حمایت کردند، اکنون هم به شایعات توجه نکرده و خیلی خوب و عالی پرسپولیس را حمایت کرده و از راه دور به ما انرژی مثبت بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
آخه برد یک صفر هم طراحی نیاز داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
قهرمانی اسیا میخوای؟
بایا کن
Canada
محمد اسماعیلی
۱۴:۰۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
یک طراحی برا افشین جون بکن چند تا قالی بیاره دست خالی نیایید ها
آخرین اخبار