خطیبی: مقابل الشارجه بازی زیبایی از تراکتور خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره دیدار این تیم مقابل الشارجه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل الشارجه امارات، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم نادر دست‌نشان، اظهار داشت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. الشارجه مربی خوبی دارد و از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد. تلاش می‌کنیم تا از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

وی افزود: مطمئن باشید که همانند دیدار گذشته، مقابل الشارجه هم یک بازی زیبا از تراکتور خواهید دید. گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات است که در آن تمام تیم‌ها شانس صعود دارند و هر تیمی که اشتباه کمتری مرتکب شود، صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: بازیکنان ما، بازیکنان بزرگی هستند و در تمرینات هم خیلی خوب کار می‌کنند. ما سعی می‌کنیم ترکیب تیم را نسبت به شرایط روحی و روانی بازیکنان و همچنین تیم حریف بچینیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که «شما سابقه بازی در الشارجه را دارید؛ نظرتان در مورد این تیم چیست؟»، عنوان کرد: در آن مقطع ما با تیم الشارجه عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتیم و نام کاپیتان آن زمان تیم هم «عبدالعزیز» بود که یکی از بهترین بازیکنان به حساب می‌آمد. او حالا سرمربی تیم الشارجه است.

وی در پایان عنوان کرد: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند، چون می‌دانند لوگویی که بر روی پیراهن آن‌ها نقش بسته، در قلب مردم آذربایجان قرار دارد. بازیکنانم فردا با تمام وجود برای خوشحالی هواداران خواهند جنگید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
خوبه ایندفعه نگفت به عنوان پرطرفدار ترین تیم اسیا :))))))))))))
آخرین اخبار