دیدار و گفت‌وگوی الحریری و لاوروف درباره تحولات لبنان

مأمور تشکیل کابینه لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه روسیه درباره امکان ارسال واکسن کرونا به لبنان و همچنین تحولات این کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «سعد الحریری» مأمور تشکیل کابینه لبنان در دیدار با «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه، در مسکو درباره موانع تشکیل دولت لبنان و اقتصاد این کشور گفت‌وگو کردند.

در پیام توییتری حساب کاربری مأمور تشکیل کابینه لبنان در این باره آمده است: «سعد الحریری دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه را در ساختمان وزارت خارجه در مسکو به پایان رساند و گفت‌وگویی در زمینه تحولات لبنان، به خصوص موانعی که در برابر تشکیل دولت لبنان و بحران اقتصادی این کشور وجود دارد، به انجام رسید.»

در ادامه این توییت آمده است: «همچنین گفت‌وگویی در خصوص امکان در اختیار قرار دادن واکسن کرونا ازسوی روسیه برای لبنان به انجام رسید.»

پیش از این سعد جورج شعبان، نماینده سعد الحریری اعلام کرد حریری در جریان سفر خود به مسکو بحران برق در لبنان را در دستور کار قرار خواهد داد تا روسیه در این زمینه به لبنان کمک کند.

طی روز‌های اخیر تنش میان میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان و مامور تشکیل کابینه (سعد الحریری) تا آن‌جا پیش رفت که الحریری رئیس‌جمهور لبنان را متهم به سنگ‌اندازی در روند تشکیل کابینه کرد و انتخاب پیش از موعد رئیس‌جمهور را خواستار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار