پویش تامین کولر و یخچال برای نیازمندان در دشتستان راه‌اندازی شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس پیشنهاد داد پویش تامین کولر و یخچال برای نیازمندان در این شهرستان راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر، همکاری همه دستگاه‌ها برای تسهیل در ساخت مسکن محرومان را خواستار شد و گفت: با توجه به گرانی‌ سال‌های اخیر خرید کولر و یخچال برای بسیاری از خانواده‌ها میسر نیست بنابراین باید در آستانه فصل گرم سال، پویش تامین این دو وسیله برای نیازمندان در دشتستان راه‌اندازی شود.

او با تشکر از فعالیت‌های این نهاد انقلابی، ادامه داد: شهرستان دشتستان بیشترین تعداد نیازمند را در استان دارد و آمار‌های کمیته امداد هم موید این موضوع است، به همین دلیل انتظار داریم شاهد خدمات مناسبی در این شهرستان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: شهرستان دشتستان از داشتن  منابعی مانند دریا، ذخایر نفت و گاز و صنایع بزرگ بی‌بهره است و همین موضوع باعث افزایش بیکاری و به دنبال آن گسترش فقر در شهرستان شده است.


بیشتر بخوانید


رضایی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال کار‌های بزرگی انجام داده است که امیدواریم با تداوم این روند شاهد حل مشکلات بیکاری جوانان باشیم.

او، با اشاره به اقدامات بسیار خوب کمیته امداد در اجرای نهضت ساخت مسکن برای محرومان، تاکید کرد: انتظار داریم با تلاش همه مسئولان مربوط، تامین مسکن نیازمندان شهرستان دشتستان تسهیل شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری و بانک‌ها باید در این مسیر تسهیل‌گری کنند و از همه ظرفیت‌ها برای برطرف شدن مشکل نیازمندان استفاده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.