کرونا و تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری در زرندیه

با افزایش بستری‌های کرونا همه تخت‌های بیمارستان امام رضا در مرکز شهرستان زرندیه تکمیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همه تخت‌های بستری بیمارستان امام رضای شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه براثر بیماری کرونا تکمیل و دیگر جائی برای بستری برای بیماران جدید وجود ندارد.

با توجه به این موضوع کادر درمان شهرستان زرندیه از مردم خواستند با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آن‌ها را یاری کنند.

دکتر نظری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، درباره وضعیت بیماری کرونا گفت: تخت‌های بیمارستانی ما کاملاً پر هستند و من خواهش می‌کنم مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

نظری افزود: ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه شهروندان از همشهریان خودم در شهرستان‌های زرندیه و شهر‌های تابعه خواهش می‌کنم به کادر بهداشت و درمان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه همچنان شهرستان زرندیه و شهر‌های تابعه قرمز هستند از مردم می‌خواهیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از حضور در فضا‌های شلوغ با ازدحام زیاد حضور نیابند.

پرستاران بخش کرونای بیمارستان امام رضای مرکز شهرستان زرندیه هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند از مردم به خصوص مردم شهرستان تقاضای عاجزانه داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.