جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا/ نخستین مادر باردار مبتلا به کووید ۱۹ در مهاباد فوت شد

در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونای مهاباد از تعطیلی تمام پاساژها، مشاغل دو، سه و چهار و تشدید محدودیت‌ها در سطح شهر خبر داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا در بیمارستان امام خمینی، وضعیت کرونایی شهرستان را وخیم اعلام کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا به کرونا در مهاباد جان باختند.

او افزود: تداوم عادی انگاری‌ها و بی توجهی برخی از شهروندان به رعایت شیوه‌ها نامه های بهداشتی باعث شد تا یک مادر ۲۵ ساله عصر روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دهد.

خدرلو تصریح کرد: هم اکنون قسمت اعظمی از ظرفیت بیمارستان این شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده و شمار مبتلایان بستری در به ۶۵ نفر رسیده که نسبت به روزهای گذشته ۲ برابر است.

تعطیلی تمام پاساژها، توزیع ۵ هزار عدد ماسک در سطح شهر و همچنین اعمال محدودیت‌های شدیدتر از امروز و تعطیلی مشاغل ۲، ۳ و ۴، اضافه شدن ۸ تخت بیمارستانی برای بیماران مبتلا به کرونا، افزایش کادر درمانی برای بخش‌های ویژه، استفاده از ظرفیت بیمارستان موقت برای بیماران غیرکرونایی و ممنوعیت برگزاری نماز تراویح در مساجد از دیگر مصوبات جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا در مهاباد بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.