۱۰میلیارد تومان برای تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی اختصاص یافت

 مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی از اختصاص ۱۰میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نجابت  مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی  در مراسم کلنگ زنی مدرسه پنج کلاسه روستای قره دیو منطقه نظرکهریزی هشترود گفت:۱۰میلیارد تومان اعتبار برای خرید و تهیه تجهیزات الکترونیکی و آموزشی شامل رایانه، ویدئو پروژکتور، میز، صندلی و نیمکت مدارس هزینه خواهد شد.

 امینیان  فرماندار شهرستان هشترود هم در این مراسم از وجود ۳۷ مدرسه در کانکس‌های غیراستاندارد اظهار تاسف کرد و گفت: ۱۱۵ کلاس درس غیرمستحکم در این بخش وجود دارد و ۵۳ کلاس درس نیز نیمه مستحکم است.

 امینیان افزود: در قرآن کریم و دین اسلام به تعلیم و تربیت اهمیت زیادی داده شده است و انسان به جهت امتیاز قدرت یادگیری و تعلیم و تربیت، اشرف مخلوقات قلم داد شده است.

او به فراهم کردن بستر توانایی یادگیری به طریق افراد خیر اشاره کرد و افزود: افراد خیر و نیکوکار انسان‌های توسعه یافته و تکامل یافته هستند که به جهت این ویژگی می‌توانند از نیاز خود بگذرند و به مسئولیت‌های اجتماعی جامعه توجه کنند که این افراد همواره منافع جامعه را به منافع خود ترجیح می‌دهند.

او به ویژگی‌های انسان‌های خیر و نیکوکار اشاره کرد و افزود: حرکت انسان‌های خیر و نیکوکار با توجه به رفتار و عملکردشان که به درک مسائل و در کنار هم بودن افراد همنوع خود توجه می‌کنند، قابل تحسین است که در این راستا باید با فرهنگ سازی و نشان دادن شیوه و روش افراد خیر به یک رویه عمومی تبدیل شود.

او افزود: مشارکت در امور اجتماعی از طرف مردم و مسئولان قابل ستایش است و یکی از والاترین احسان‌ها مشارکت در امور اجتماعی و مدرسه سازی می‌باشد چرا که با همکاری و همیاری همدیگر شاهد گسترش تعلیم و تربیت و رشد و بالندگی خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار