۳۱ فروردین آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند یادگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم‌های مستند یادگار تا ۳۱ فروردین است که به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از صاحبان آثار تقاضا می‌شود نسخه نهایی فیلم‌های ثبت‌نام شده را در تا ۳۱ فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره فیلم‌های مستند یادگاربرای بازبینی و داوری ارائه دهند چراکه امکان تمدید فرصت برای تکمیل و ارائه آثار وجود نخواهد داشت.

اسماعیلی افزود: با توجه به همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، شیوه برگزاری جشنواره‌ها منوط به دستور ستاد مبارزه با کرونا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به این موضوع، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت که در این شرایط خاص، فیلم‌ها داوری و فیلم‌های منتخب در فضای مجازی از طریق پلتفرم‌های پخش فیلم اکران شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که شرایط بهتر شود و ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد، فیلم‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با ظرفیت اعلام شده از طرف ستاد نمایش داده خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در صورت بازگشایی سالن‌های سینما و بهبود شرایط، فیلم‌های جشنواره برای مردم هم نمایش داده می‌شوند، به همین دلیل با توجه به فرصت کوتاه باقی‌مانده تا آغاز جشنواره، همه فیلم‌های متقاضی و آماده نمایش باید در زمانی فشرده داوری شوند تا دبیرخانه جشنواره امکان برنامه‌ریزی نمایش آثار را داشته باشد.

جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار، همزمان با هفته موزه‌ها و میراث فرهنگی از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار