استاندار اردبیل:

فعالیت ناظران سلامت هلال احمر اردبیل در کنترل کرونا موثر است

استاندار اردبیل گفت: فعالیت ناظران سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل در کنترل کرونا موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در شصت و یکمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌ها و افزایش نظارت و بازرسی‌ها در سطح استان اردبیل گفت: فعالیت طرح ناظران سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل جهت تذکر بر ناقصان شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح شهر و در راستای کنترل بیماری و میزان رعایت شیوه نامه‌ها موثر بوده است.

او خواستار همکاری جدی تمام دستگاه‌های ذیربط جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح استان اردبیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این جلسه گفت: ناظران سلامت این جمعیت در سطح شهر‌های استان حضور فعال داشته اند و همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

عزت اله ضربی اضافه کرد: این ناظران به منظور راهنمایی و توصیه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در سطح شهر‌ها حضور پیدا می‌کنند.

او با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تمام امکانات و تجهیزات با دستگاه‌های اجرایی استان همکاری و مشارکت پررنگی در برنامه‌ها داشته است، ادامه داد: طرح ناظران سلامت تنها یکی از این طرح‌ها است که موفق بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در زمینه اطلاع رسانی به مردم و آگاهی بخشی به آحاد مردم از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی مانند آموزش‌های غیر حضوری، تولید محتوا و تهیه اینفوگرافیک، فضای مجازی، تبلیغات محیطی و ... استفاده کرده ایم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار