اردیبهشت سبز باغستان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تکمیل ۴۰۰ هکتار جنگل‌کاری در باغستان تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به پیشرفت طرح کمربند سبز کرج، گفت: طرح جنگل کاری ۱۰۰۰ هکتاری باغستان تکمیل شده است و افزون بر آن طبق توافق با لشکر ۱۰ سید الشهداء ۴۰۰ هکتار جنگل کاری از گونه درختان مثمر نیز تا پایان اردیبهشت ماه جاری محقق خواهد شد.

او با بیان این که سرانه فضای سبز از سال ۹۶ از ۱۳ و نیم مترمربع افزایش پیدا کرده است، افزود: سالانه یک متر مربع به سرانه فضای سبز شهری کرج افزوده شده است و به رغم رشد جمعیت شهر، سرانه فضای سبز آن با تلاش بی وقفه سبز بانان این سازمان در تیر ماه امسال به ۱۷.۵ متر مربع خواهد رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با وجود شرایط کرونایی، طرح ها طبق زمان‌بندی در حال انجام است، در اولین گام نهم اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با روز شوراها پارک ۱۷.۵ هکتاری محیط بان در ارتفاعات حصار افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: جنگل کاری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.