مدیرکل استاندارد ایلام مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از چرخه‌های تولید کالای استاندارد ایرانی

همتی گفت: توجه به خرید کالای استاندارد ایرانی، حرکتی در تراز مسئولیت اجتماعی و ملی بوده و توجه به استاندارد‌ها کوتاه‌ترین راه کمک به رونق و جهش تولید ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام، با اشاره به محوریت نقش استاندارد در تحقق شعار سال ، گفت: انتخاب شعار سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری با نام «تولید، پشیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اهمیت تولید را نشان می‌دهد، چون تولید تضمین کننده رونق اشتغال و ایجاد ثروت در جامعه است.

او با اشاره به اینکه نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری در بردارنده مسائل اقتصادی است افزود: با ورود به سال ۱۴۰۰ و نامگذاری آن به سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، باید شرایطی فراهم شود تا به همراهی و در کنار حرکت جهشی، رونق تولید اتفاق و شرایطی فراهم شود تا سیاست گذاران و فعالان بخش خصوصی بر اساس عقب افتادگی ناشی از ویروس کرونا و تحریم‌ها در مسیر رونق تولید یک برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه داشته باشند.

همتی با بیان اینکه نقش استاندارد برای تحقق کمی و کیفی این شعار، اساسی و حائز اهمیت است، اظهار کرد: سازمان استاندارد یکی از ارگان‌های مهم در بحث تولید به شمار می‌رود و می‌تواند پشتیبانی‌های مهمی در جهت برندسازی و تسهیل شرایط فراهم کند.

او افزود: با توجه به وظیفه خطیر استاندارد در امور مختلف و لزوم تقویت این نهاد برای تامین سلامت و ایمنی مردم، همه ادارات و دستگاه‌ها موظف هستند ضمن همکاری لازم، در حوزه کاری خود ملاحظات استاندارد را رعایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام بیان کرد: توجه به خرید کالای استاندارد ایرانی، حرکتی در تراز مسئولیت اجتماعی و ملی است و توجه به استاندارد‌ها کوتاه‌ترین راه کمک به رونق و جهش تولید ملی است.

او ادامه داد: ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه‌های تولید کالای استاندارد ایرانی ، راه حل اساسی برای حرکت و سرعت در اقتصاد کشور است.

همتی مطرح کرد: استاندارد در تلاش است تا با تسهیل فرآیند‌های استانداردسازی، ایجاد انگیزه تولید در واحد‌های تولیدی و ارائه بسته‌های حمایتی، موانع احتمالی موجود را در راستای تحقق بخشیدن به شعار بردارد و به تحقق این هدف والا و مهم کمک کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.