پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی در تبریز

 معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز از پلمب بیش از ۵۰ واحد صنفی و تذکر به بیش از ۲۰۰ واحد صنفی که بدون توجه به محدودیت‌های کرونایی فعال بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  غیور  معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز از تشکیل جلسات قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در سطح منطقه ۳ تبریز به صورت مستمر خبر داد و گفت: اکیپ‌های قرارگاه عملیاتی منطقه به عملکرد اصناف واقع در حوزه‌ این شهرداری که منع فعالیت دارند نظارت کرده و در موارد لازم به تذکر لسانی و ارشادی به واحد‌های صنفی اقدام می‌کنند و در صورت عدم توجه با هماهنگی نیروی انتظامی و اتاق اصناف اقدام به تعطیلی محل فعالیت می‌کنند.

او افزود: در این راستا طی روز‌های گذشته ۵۰ واحد صنفی جزو مشاغل درجه ۲، ۳ و ۴ که بدون توجه به دستور ستاد مبارزه با کرونا فعالیت می‌کردند پلمب و به ۲۰۰ واحد صنفی نیز تذکر لازم داده شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز گفت: در طول فعالیت قرارگاه به واحد‌های صنفی تذکر لازم داده شده است که خوشبختانه اکثر اصناف همکاری کردند.

غیور از همکاری اداره بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: باهمکاری این نهاد‌ها به صنوفی که ضوابط بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر لسانی داده می‌شود و در صورت عدم رعایت اقدام به تعطیلی آن‌ها می‌گردد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار