شهردار آبادان از مردم عذرخواهی کرد

شهردار آبادان گفت: در دریافت واکسن،نیت ما تنها ترغیب پاکبانان بوده و اگر سبب رنجش مردم شده ایم،عذرخواهی می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان با حضور در برنامه بازتاب شبکه آبادان در خصوص تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان گفت: پاکبان ها هنگام مشاهده عوارض واکسن بر همکاران خود، دیگر تمایلی برای دریافت واکسن نداشتند و روشن سازی بنده به عنوان شهردار نیز کارساز این مشکل نبود.در نهایت تصمیم گرفتیم که بنده و ۸ نفر از مدیران شهرداری این واکسن را برای اطمینانشان از بی خطر بودن آن دریافت کنیم.

او افزود: واکسنی که ابتدا برای واکسینه شدن کادر درمان استفاده شد ساخت کشور روسیه بود ولی با توجه به چینی بودن واکسن وارد شده برای واکسینه پاکبانان و همچنین انتشار ویروس کرونا از چین برای اولین بار،سبب شد تا پاکبانان از دریافت این واکسن خودداری کنند.

شیرازی با بیان اینکه واکسن کرونا، عوارضی برای افراد به دنبال دارد ادامه داد: شدت و ضعف این عوارض کاملا به مقاومت بدنی افراد بستگی دارد و ممکن است عوارضی مانند بدن درد و سرماخوردگی شدید به همراه داشته باشد.

او با رد صحبت های سلمان زاده،رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان مبنی بر مشخص نبودن چهره دریافت کنندگان واکسن گفت: ماسک های عادی بر چهره داشتیم و کد ملی و مشخصات کامل خود را قبل از تزریق به فرد تزریق کننده تحویل دادیم و این اطلاعات در دفتر اندیکاتور او ثبت گردید.

شهردار آبادان در پایان گفت: این مسئله برای پاکبانان سایر شهرها هم اتفاق افتاد و با توجه به بازخورد خوبی که پس از دریافت واکسن توسط مدیران شهرداری ها دیدیم تصمیم به دریافت واکسن کردیم و هیچ هدفی جز ترغیب پاکبانان به دریافت این واکسن نداشتیم ، اما اگر باعث رنجش مردم شدیم از آنان عذرخواهی می کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
عذر بدتر از گناه
خجالت نمی کشه اومده توجیه میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
عذرخواهی ، نیرنگی بیش نیست . حداقل باید استعفا دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
دروغ
Iran (Islamic Republic of)
پاکبان
۲۰:۰۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
پاکبان فداکار !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
واکسن مفت دیدید سو استفاده کردید.متاسفم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
ای کلک!!!!