مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان:

۴۶ تیم ثابت و سیار بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند

حسینی گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۲۰ تیم ثابت و ۲۶ تیم سیار در سطح استان بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت می‌کنند.

مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مصرف فرآورده خام دامی افزایش می یابد لذا نظارت بر عرضه محصولات سالم نیز بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیازمند تلاش و دقت مضاعف کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی است.

او  گفت: با توجه به اهمیت مصرف غذا و فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در این ایام و همچنین با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا، تشدید نظارت کارشناسان دامپزشکی بسیار حائز اهمیت و کمک کننده خواهد بود که در این راستا اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اقدام به تشکیل ۴۶تیم سیار و ثابت نظارت بهداشتی متشکل از ۷۵ نفر نیروی متخصص و کارآزموده در سطح استان کرده است.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: امید است با تلاش مستمر و پیوسته کارشناسان این اداره و رعایت نکات بهداشتی توصیه شده از سوی دامپزشکی در مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین دقت به توصیه های بهداشتی از سوی مردم در تهیه فرآورده مورد نیاز خود سفره های افطار و سحری سالم و با کیفیتی داشته باشیم.

او  از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان بویژه در ماه مبارک رمضان به نکات و توصیه های بهداشتی ارائه شده از سوی کارشناسان این اداره توجه و در خرید فرآورده های خام دامی مورد نیاز دقت کافی کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار