با حضور مشاور شهردار تهران؛

ستاد خادم منتظر در شهرداری منطقه ۸ تشکیل شد

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جلسه ستاد خادم منتظر با حضور سعید صادقی، مشاور شهردار تهران تشکیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این جلسه سعید صادقی با بیان این که ستاد خادم منتظر با رویکرد مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهری و اقدامات خیرخواهانه، تشکیل شده، گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان از اهداف این طرح است، همچنین در این طرح، قرار است تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون‌های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه مردمی در مراسم مرتبط و کمک به نیازمندان برنامه ریزی کنند.

مسعود رنجبریان نیز در این جلسه از راه اندازی مرکز فعالیت‌های جهادی وحمایتی ثامن الحجج (ع) درمنطقه ۸ خبرداد و گفت: بدون شک استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای حمایت از نیازمندان باعث اشتیاق شهروندان به کمک رسانی هر چه بیشتر به شهروندان نیازمند جامعه و ترویج نوع دوستی و همدلی وایثار می‌شود.

شهردارمنطقه همچنین ضمن تشریح برخی اقدامات منطقه که در راستای فعالیت‌های نیکوکارانه انجام شده است نیز اشاره کرد و افزود: راه اندازی کارگاه ساخت ماسک ب ا همکاری زنان سرپرست خانوار و حمایت ازاقشار نیازمند جامعه درشرایط شیوع کرونا نمونه‌ای از این اقدامات است. این طرح نیز با هدف اشتغال‌زایی ورفع نیازوفرصت‌های اشتغال همچنین به منظورحمایت از بهره‌مندان و شاغلین مراکز کوثر، رشد و قشرنیازمند وبانوان سرپرست خانوار منطقه، راه‌اندازی شد تا شاید بتواند بخشی از مشکلات این قشر رارفع و رجوع کند.


در پایان این جلسه، احکام اعضای ستاد خادم منتظرا عطا شد که طی آن شهردار منطقه ۸ به عنوان رئیس ستاد خادم منتظر منطقه منصوب و دیگر اعضای این ستاد خادم منتظر منطقه نیز احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار