انتشار فراخوان نخستین جشنواره دعا و مناجات در بام ایران

به مناسبت ماه مبارک رمضان، نخستین جشنواره دعا و مناجات رمضان و مسابقه شرح زیارت جامعه کبیره در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی امینی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت موسسه قرآنی نورالرحمن شهرکرد، نخستین جشنواره دعا و مناجات رمضان و مسابقه شرح زیارت جامعه کبیره در این استان برگزار می‌شود.

او افزود: حفظ دعای سلامتی امام زمان (عج) همراه با ترجمه (ویژه سنین ۳ تا ۷ سال)، حفظ دعای فرج همراه با ترجمه (ویژه سنین ۸ تا ۱۲ سال)، حفظ دعای «اللهم ادخل علی القبور السرور» همراه با ترجمه (ویژه سنین ۱۳ تا ۱۵ سال)، حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با ترجمه (ویژه سنین ۱۶ تا ۱۸ سال)، حفظ دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با ترجمه و تفسیر (ویژه سنین ۱۹ سال به بالا) از محور‌های این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


امینی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در جشنواره دعا و مناجات رمضان می‌توانند برای نام نویسی و شرکت در دوره‌های مجازی مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۶۷۷۴۳۴۷ ارسال کنند.

او اظهار داشت: همچنین علاقمندان به شرکت در مسابقه شرح زیارت جامعه کبیره می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۶۰۶۶۳۳۹ ارسال نمایند.

امینی ادامه داد: در پایان ماه مبارک رمضان از هرجلسه کلاس فضای مجازی سوالی طرح می‌شود که در صورت پاسخگویی صحیح به این سوالات،  به ۱۰ نفر برتر کمک هزینه زیارت امام رضا (ع) پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ع

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.