درخشان: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل الریان به نمایش گذاشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی سرخابی‌های پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل الریان گفت: پرسپولیس بازی خوبی را مقابل الریان به نمایش گذاشت. سرخپوشان در نیمه دوم از خستگی الریان استفاده کردند. شرایط پرسپولیس قبل از این بازی خوب بود. شاگردان گل محمدی ۲ برد ارزشمند را به دست آوردند. پرسپولیس فشار زیادی روی الریان آورد.

او ادامه داد:پرسپولیس تمام زمین را احاطه کرده بود و اجازه موقعیت به حریف نمی‌داد. کادر فنی پرسپولیس، خط میانی الریان را به خوبی آنالیز کرده بودند. تعویض‌های پرسپولیس، کمک زیادی به این تیم در ادامه مسابقه کرد. در مجموع پرسپولیس باز خوبی را انجام داد و توانست ۳ امتیاز ارزشمند بگیرد.

درخشان در مورد بازی استقلال مقابل الشرطه اظهار کرد: امیدوارم استقلال بازی خوبی را مقابل الشرطه انجام دهد. با توجه به برد پر گلی که شاگردان مجیدی مقابل الاهلی به دست آوردند، از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی هستند و این مسئله کمک می‌کند که مقابل الشرطه انگیزه داشته باشند. استقلالی‌ها باید پیروزی اول خود را فراموش کنند. انشا الله آبی پوشان بتوانند بر حریف عراقی خود غلبه کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار