نوری: الشرطه تدافعی بازی می‌کند/ استقلال بازی سختی پیش رو دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی آبی پوشان مقابل الشرطه توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی آبی پوشان با الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در مقابل الاهلی فوق العاده بازی کرد. بازی با الشرطه سخت است. این تیم در ۲ مسابقه اخیر خود، بردی نداشته است. استقلال از آمادگی بالایی برخوردار است و شرایط خوبی دارد. استقلال در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا، برای سایر رقبا خط و نشان کشید و ثابت کرد یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا است. الشرطه دفاعی و ترسو بازی می‌کند.

او در ادامه افزود: اگر استقلال مقابل الشرطه مثل بازی اول خود عمل کند، می‌تواند این تیم عراقی را شکست دهد. نباید حریف را دست کم بگیریم. آبی پوشان باید بازی را مدیریت کنند. انشا الله که بتوانیم برنده شویم تا بتوانیم راه صعود به مرحله بعد را هموار کنیم.

کادر فنی استقلال باید الشرطه را به خوبی آنالیز کند

نوری در مورد اینکه سبک بازی الشرطه دفاعی است و ممکن است استقلال به مشکل بخورد اظهار کرد: اعضای کادر فنی استقلال باید الشرطه را به خوبی آنالیز کنند. الشرطه در دفاع عملکرد مناسبی دارد. در خط حمله، جزو تیم‌های قدرتمند هستیم و از این بابت نگرانی نداریم. هر تیمی از خط حمله استقلال، ترس دارد. در سال‌های قبل، استقلال تا این حد در اوج آمادگی نبود. استقلال باید در خط دفاعی بهتر باشد تا به مشکل نخوریم. استقلال باید همه شرایط را در بازی با الشرطه در نظر بگیرد تا به امید خدا ۳ امتیاز را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
با ارزوی پیروزی برای استقلال عشق
همیشه استقلال
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
به امید ستاره سوم برای استقلال
آخرین اخبار