ارتش برای اعتلای کشور تا پای جان ایستادگی می‌کند

فرمانده دانشگاه راهبردی علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح برای اعتلای کشور تا پای جان ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیر کریم مصدری فرمانده دانشگاه راهبردی علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در دیدار سرهنگ صدرا عبدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با وی که به مناسبت ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جهموری اسلامی برگزار شد، قدرت دفاعی ایران را عاملی مهم برای جلوگیری از هجمه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: قدرت بالای نظامی ایران در منطقه و جهان، مرهون تعامل و اتحاد همه نیرو‌های تحت فرماندهی معظم کل قوا است.

او افزود: دلبستگی و پایبندی مردم به انقلاب و ولایت فقیه، بزرگترین پشتوانه برای مسئولان و خدمتگزاران ایران اسلامی است و دشمن همواره درصدد برآمده تا به بهانه‌های مختلف و کاملاً کذب با ایجاد شکاف و دوگانگی این وحدت ملی را تضعیف و به مرور محو و نابود سازد.

فرمانده دانشگاه راهبردی علوم دریایی امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار درود به روان پاک سبزپوشان ناجا که مسیر دروازه‌های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران ناجا ابراز امیدواری کرد: غیور مردان ارتشی همواره دوشادوش همرزمان خود در سایر نیرو‌های مسلح برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار تا پای جان ایستادگی می‌کنند و سیلی آمادگی و اقتدار خود را بر چهره کریه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخت‌تر و پشیمان‌کننده‌تر فرو خواهند آورد.

قدرت بازدارندگی کشور با صلابت و آمادگی ارتش

سرهنگ صدرا عبدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز در دیدار ضمن تبریک روز ارتش، گفت: شهدای والامقام؛ صیاد شیرازی، ستاری، دوران؛ و دیگر امرا و غرورآفرین ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس با اقتداء به حضرت سیدالشهداء ثابت کردند که آزاد مردان، هیچگاه تن به ذلت و خواری نمی‌دهند.

او افزود: امنیتی که امروزه در کشور شاهد آن هستیم، بی شک نتیجه اتحاد و یک دلی نیرو‌های مسلح بوده که موجب اقتدار و عزت کشور در منطقه و جهان شده است.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهرگفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی، مردمی، مکتبی سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.

در پایان این دیدار لوح سپاس و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری دلاوردان ارتش جمهوری اسلامی به فرمانده دانشگاه اهدا شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار