رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی منزل در همدان و کشف ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسدبيگی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت : درپی وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهر همدان ، شناسایی و دستگيری سارقان منزل در برنامه كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

او در ادامه بیان کرد: در تحقيقات ميدانی يکی از همسايگان يک دستگاه پژو پارس سفيد را مشاهده کرده بود كه در بررسی های خاص پليسی مشخص شد پلاك نصب شده روی خودرو متعلق به يک دستگاه خودرو سواری پژو آردی است که هر دو پلاک آن از شهرستان اسدآباد به سرقت رفته بود .

سرهنگ اسدبیگی افزود : يكی از سارقان كه اهل استان همجوار بود شناسايی و مشخص شد به صورت همزمان، تحت تعقيب پليس آگاهی کامياران به اتهام سرقت منزل و با شناسايی مخفيگاه متهم در شهر كرمانشاه بلافاصله اکيپی مجرب از ماموران به آن شهرستان رفته و متهم را در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهی همدان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان افزود:متهم در تحقیقات به سرقت ها  اعتراف  واعلام کرده است ، به همراه يک نفر ديگر به صورت دو نفری با خودرو های سواری پژو و پرايد با پلاک سرقتی وارد شهرها می شديم و پس از سرقت منازل، بلافاصله از شهر خارج مي شديم.

سرهنگ اسدبیگی یادآورشد : متهمان تاكنون به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهر همدان ویک فقره سرقت منزل در شهر نهاوند و ۲فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پرونده تكميلی به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی روانه زندان مركزی همدان شدند گفت: به آگاهی شهرستان كامياران نیزجهت ادامه تحقيقات و سرقت های احتمالی سارقان در آن شهر اعلام شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۲۳:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
واقعیت اینه که اصلا مهم نیست پلیس بتونه سارقین را دستگیر کنه چون مشکلات روحی، روانی و مالی ناشی از ورود سارقین هرگز قابل جبران نخواهد بود، پس به جای ناله و نفرین و مقصر دونستن همه غیر از خودتون، قبل از اینکه دزد بیاد سراغتون، قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب کنید که نه تنها وقتی منزل نیستید بلکه حتی وقتی در حال استراحت، تماشای تلویزیون یا استحمام هم هستید، هیچ دزدی بدون هیچ اما و اگری نتونه وارد بشه