توسعه شبکه برق پایگاه چهارم شکاری وحدتی با همکاری اداره برق اندیمشک

طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع برق پایگاه چهارم شکاری وحدتی با همکاری اداره برق اندیمشک اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع برق پایگاه چهارم شکاری وحدتی با همکاری اداره برق شهرستان اندیمشک اجرا شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد خلبان بهمن بهمرد فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی گفت: امروز شاهد مراسم افتتاحیه فاز اول طرح توسعه و اصلاح شبکه برق رسانی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی از سوی اداره برق شهرستان اندیمشک هستیم.

او افزود: در فاز اول این طرح کلیه ترانس‌های برق در این پایگاه تعویض و نوسازی شد و در این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

خلبان بهمرد بیان داشت: همچنین توان شبکه برق در این پایگاه از ۱۱ مگا وات به ۱۴ مگاوات ارتقاء یافت که اداره برق شهرستان اندیمشک ۱۱ مگاوات برق مصرفی پایگاه را تامین نموده و در فاز اول ۷ مگا وات آن را با همکاری و همدلی نوسازی شده است و ان‌شاءلله ظرف چند ماه آینده نیز شاهد افتتاح فاز دوم این طرح خواهیم بود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی ادامه داد: به لطف خداوند و همکاری اداره برق اندیمشک توانستیم شبکه توزیع برق این پایگاه را که طی سالیان گذشته فرسوده شده بود به حد پایدار رسانده و نوسازی کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: برق رسانی ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.