معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

حضور بانوان ورزشکار در رشته‌های ورزشی به دلیل شیوع کروناکاهش یافته است

موسوی گفت: هفت هزار زن ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در این استان فعالیت داشتند که با توجه به شیوع ویروس کرونا حضور این ورزشکاران بسیار کاهش یافته است.

فهیمه موسوی معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه پویش‌های در خانه ماندن، شرکت در رقابت‌های آنلاین و مجازی در سراسر سیستان و بلوچستان پارسال به دلیل شیوع کرونا برگزار شد اظهارداشت: به همین دلیل تغییراتی در برنامه‌های ورزشی ایجاد و در ابتدا فضاهای روباز با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان فعالیت‌های ورزشی را فراهم کرد.

او  با بیان اینکه فضاهای ورزشی سرپوشیده نیز پارسال شاهد حضور ورزشکاران و از سرگیری فعالیت‌های ورزشی خودشان بودند افزود: ۹ نفراز ورزشکاران سیستان و بلوچستان در دوران شیوع کرونا به ارودهای تیم ملی دعوت و ۲ نفر هم برگزیده و عضویت تیم ملی بودند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بانوان استان به صورت آنلاین و حضوری در رقابت‌های ورزشی مشارکت داشتند که رهاورد آن ۲۳ عنوان ملی و بین‌المللی بود.

او با بیان اینکه پارسال میزبان رقابت‌های قهرمان کشور دو صحرانوردی در چابهار بودیم خاطرنشان کرد: امید داریم که امسال آمار بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان را به حداقل ۲۵ هزار نفر افزایش دهیم.

 افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار