شاهین طبع: دلمان را به پیروزی در بازی اول فینال خوش نمی‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در فینال لیگ بسکتبال نکاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی تیمش در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما ۱۰ روز استراحت کرده بودیم و کمی ناهماهنگی در تیم ما وجود داشت. این بازی بخشی از مرحله فینال بود و به اعتقاد من هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و باید منتظر بازی بعدی باشیم.

شاهین طبع درباره اختلاف امتیازی تیمش با مهرام گفت: گاهی اوقات مربیان برای بازی‌های آینده برنامه ریزی می‌کنند و خیلی نباید به اختلاف امتیازی توجه کرد. در سال‌های قبل، اختلاف امتیازی ما با تیم حریف در بازی اول زیاد بود، اما در بازی‌های بعدی کمتر و کمتر شد. این اختلاف امتیازی نشان دهنده توان تیم‌ها نیست و تیم مهرام تفاوت زیادی با تیم ما ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره پیش بینی خود از دومین بازی فینال گفت: هیچ چیز مشخص نیست و ما باید برای بازی بعدی انگیزه مضاعف به تیم تزریق کنیم و دلخوش به پیروزی در بازی اول نباشیم. بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم و امیدوارم در بازی‌های آینده خوب بازی کنیم.

او درباره عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: نظر خاصی ندارم. من فکر می‌کنم تا زمانی که فیلم بازی را ندیدیم، بهتر است درباره عملکرد داوری اظهار نظر نکنیم.


بیشتر بخوانید


شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا لازم بود در بازی امروز ماموران کمیته ضد دوپینگ حضور داشته باشند گفت: به اعتقاد من حضور ماموران کمیته ضد دوپینگ همیشه الزامی است و بهتر است که آن‌ها همیشه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار