رشیدی:

اعلام حضور برخی افراد برای انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام حضور برخی افراد برای انتخابات ریاست جمهوری گفت : معتقدم چهره‌های اصلی این انتخابات هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام آمادگی برخی افراد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت : در حال حاضر از جریان اصولگرایان برخی افراد مثل آقایان قاضی زاده، ضرغامی و محمد اعلام کاندیداتوری کرده اند، اما به نظر می‌رسد این‌ها کاندیدا‌های اصلی نیستند.

او گفت : پیش بینی من این است که در جریان اصولگرایی یا آقای رییسی و یا آقای قالیباف اعلام کاندیداتوری خواهند کرد، اما تاکنون این دو اعلام کاندیداتوری نکرده و به نوعی کاندیدای بالقوه محسوب می‌شوند.

رشیدی افزود: با وجود اینکه این دو نفر هنوز اعلام آمادگی نکرده اند، به نظر می‌رسد هنوز کاندیدا‌های اصلی اعلام کاندیداتوری نکرده اند.

او با بیان اینکه شرایط امروز مملکت نیاز به یک فرد کاربلد، جهادی و ورزیده دارد، افزود: رهبر انقلاب هم در فرمایشات خود بصورت غیرمستقیم اشاره کردند که مملکت صد‌ها مشکل دارد و کسی باید بیاید که به این مشکلات اشراف داشته و برای آن‌ها برنامه داشته باشد و کشور آدم جهادی و ورزیده می‌خواهد و افراد اتوکشیده به درد این مملکت نمی‌خورند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار