سپاه همدان برای آزادی هشت زندانی پیشگام شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: کارکنان سپاه این استان برای آزادی هشت زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان پیشگام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: واحد اطلاعات و عملیات لشگر امام حسین (ع) از واحد‌های فعال در دفاع مقدس است و بیشتر نیرو‌های فعال در این مجموعه هم اینک بازنشسته شدند.

او افزود: نیرو‌های این مجموعه به پاس ۸ نفر از شهدای «سید» این واحد که در دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از کیان اسلامی نثار کردند برای آزادی هشت زندانی پیشگام شدند که به زودی این زندانیان به آغوش خانواده بازمی گردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خواستار مشارکت مردم در این ماه مبارک برای آزادی زندانیان در بند و فراهم کردن بازگشت آنان به جامعه و پایان دادن به چشم انتظاری خانواده‌های نیازمند شد.

روحانی منش گفت: یکی از بازاریان نیک اندیش و نیکوکار همدان بخشی از سود فروش لوازم خانگی را برای آزادی زندانیان اختصاص داده است.

او ادامه داد: این فرد خیر در نخستین اقدام خود جوانی ۳۳ ساله را که به علت ناتوانی در پرداخت اقساط مهریه و به خاطر یک سکه بهار آزادی زندانی شده بود را آزاد کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: سال گذشته با حمایت و کمک خیران ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد این استان، آزاد شدند که شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث می‌شود.

روحانی منش گفت: هم اینک ۲۲۵ زندانی شامل هفت زن و ۲۱۸ مرد چشم امید به کمک خیران دارند و این افراد شامل ۱۹۶ زندانی مالی، ۲۵ جوان ناتوان در پرداخت مهریه و چهار شهروند ناتوان در پرداخته دیه است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.