توزیع بیش از ۱۲ هزار تن کالای اساسی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارسال ۱۲ هزار و ۲۱۵ تن کالای اساسی برای استان تامین، جذب و توزیع شده است.

جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی از جمله اقلامی بوده که پارسال در بین مردم توزیع شده اند.

او با اشاره به جذب سهمیه اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان، افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تن کالای اساسی نیز به عنوان سهمیه ضیافت، امسال جذب شده که هم اکنون حدود یک هزار و ۱۸۰ تن از این اقلام در مرکز استان و شهرستان‌ها در حال توزیع مردمی است.

جرجانی با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین اقلام اساسی در استان وجود ندارد، ادامه داد: یک هزار تن شکر و حدود یک هزار و ۱۶۰ تن انواع روغن خوراکی نیز در حال جذب برای استان است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با توجه به افزایش تقاضا برای این ۲ قلم کالای اساسی در ماه رمضان بیان کرد: کمبودی در تامین اقلام اساسی نداریم.

او اظهار کرد: به منظور دسترسی راحت‌تر مردم و افزایش مراکز توزیع، علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، تعدادی از شرکت‌های پخش در استان نیز نسبت به توزیع مویرگی روغن در سطح واحد‌های صنفی اقدام خواهند کرد تا علاوه بر انجام نظارت دقیق تر، افزایش مراکز عرضه را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.