فیلم جدید بازیگر «سریع و خشن» مشخص شد

وین دیزل در فیلمی اقتباسی از یک بازی کلاسیک با یونیورسال همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی معروف اسباب بازی «متل/ Mattel» تمایل دارد که یکی از بازی‌های محبوبش برای کودکان را به فیلم سینمایی تبدیل کند.

بخش فیلمسازی این کمپانی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای توسعه بازی «Rock ‘Em Sock ‘Em» دارد و در پی تبدیل آن به یک فیلم لایو اکشن با نقش آفرینی وین دیزل است. در این بازی دو ربات به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. وین دیزل که با کمپانی وان ریس فیلمز به همراه یونیورسال روی این پروژه کار می‌کند می‌گوید تبدیل این بازی کلاسیک به فیلم، هیجان انگیز خواهد شد.

کمپانی متل چندین پروژه اقتباسی سینمایی دارد که از جمله آن می‌توان به «ویشبون» با اقتباس از سریالی در دهه ۹۰ میلادی و همینطور «باربی» با بازی مارگو رابی اشاره کرد. این کمپانی همچنین در حال تولید یک فیلم لایو اکشن به نام «بارنی» با شرکت دنیل کالویاست.

رایان اِنگل که نویسنده فیلمنامه «رمپیج» با بازی دواین جانسون و همینطور «مسافر همیشگی» با بازی لیام نیسون بوده است، فیلمنامه «Rock ‘Em Sock ‘Em» را خواهد نوشت. این فیلم داستان پدری با بازی وین دیزل و پسرش را روایت می‌کند که با یک ماشین جنگی پیشرفته یک گروه را شکل می‌دهند.

وین دیزل آخرین بار با فیلم سینمایی «بلادشات» در سینما‌ها حضور داشت. فیلم جدید «سریع و خشن» با عنوان «F9» که مدت هاست به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت اکران پیدا نکرده، اثر شاخص بعدی او محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار