برگزاری برنامه‌های هفته کارگر با هم‌افزایی تشکل‌های کارگری/اختصاص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های هفته کارگر با هم‌افزایی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های هفته کارگر با هم‌افزایی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان خبر داد و گفت : به خاطر سلامتی کارگران و رعایت دستورالعمل های بهداشتی؛ این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با همکاری صدا و سیما برگزار می‌شود.

او گفت : با وجود شرایط بیماری کرونا برگزاری بسیاری از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این هفته مقدور نیست، اما با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی هفته کارگر امسال را متمایزتر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

او افزود: ما حفظ و صیانت از نیروی کار را افتخار می‌دانیم و به منظور بزرگداشت مقام شامخ کارگر و تقدیر از زحمات این قشر خدمتگزار، هفته کارگر امسال را با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنیم.

او عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شاخص کارگر و شاخص سلامت، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار، برگزاری مسابقات مجازی ورزشی و تفریحی کارگران، دیدار از واحد‌های کارگری و صنعتی نمونه، تقدیر از کارفرمایان نمونه در حوزه مبارزه با شیوع کووید ۱۹ و کارگر نمونه ملی و واحد نمونه ملی در جشنواره ملی امتنان، برگزاری نمایشگاه کتاب و عیادت از بیماران کارگر در بیمارستان‌ها به صورت مجازی را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته کارگر در استان اعلام کرد.

او گفت: نمایندگان شرکای اجتماعی کارگری و کارفرمایی، تعاونی ها، بسیج کارگری و کارمندی هر کدام به نوبت خود به صورت جداگانه برنامه گرامیداشت هفته کارگر را برگزاری می‌کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر نقش مهم و موثر جامعه کارگری و کارفرمایی افزود: کارگران، کارفرمایان و تعاونگران کشور نقش مهمی در تمام صحنه‌های انقلاب داشته اند و امسال نیز با عزمی راسخ‌تر از گذشته در تمام عرصه‌ها به ویژه در توسعه کشور خواهند درخشید.

۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اختصاص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی کارگران شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : با اختصاص این میزان اعتبار این مجموعه به زودی تکمیل خواهد شد.

او گفت : اعتبار مورد نیاز تکمیل این مجموعه از محل اعتبارات بانک رفاه کارگران توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تخصیص یافته است.

او افزود: عملیات ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی شماره یک کارگران کرمانشاه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنایی در حدود هشت هزار و ۲۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است.

 عزیزی افزود: استخر‌های مردان و زنان این مجموعه با ظرفیت ۴۰۰ نفر به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع آماده بهره برداری است.

او پرداختن به ورزش را از اولویت‌های این اداره کل در حوزه کارگری دانست و ادامه داد: استان کرمانشاه دارای سه مجموعه ورزشی کارگری فعال شامل سالن‌های سرپوشیده، زمین چمن و سالن‌های بدنسازی در بخش مردان و زنان است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار