تسلیت استاندار کردستان در پی شهادت ۲ تن از نیرو‌های سپاه در مریوان

استاندار کردستان در پیامی شهادت ۲ تن از نیرو‌های سپاه بیت المقدس کردستان در شهرستان مریوان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی شهادت ۲ تن از نیرو‌های سپاه بیت المقدس کردستان در شهرستان مریوان را تسلیت گفت.

در پیام مرادنیا استاندار کردستان آمده است:

"خبر شهادت ۲ تن از نیرو‌های جان بر کف سپاه بیت المقدس کردستان به دست گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی مریوان باعث اندوه فراوان شد.

دشمنان قسم خورده این آب و خاک با چنین اقدامات کور و بی حاصلی قصد دارند با نا امن جلوه دادن استان کردستان به اهداف شوم و پلید خود برسند و استان را از مسیر توسعە و پیشرفت همە جانبه باز دارند.

به همین دلیل است که در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ماه مبارک رمضان و نیز در زمانی که چرخ توسعه در کردستان به حرکت در آمده است دست به انجام چنین اعمال ضد انسانی و تروریستی می‌زنند، غافل از این که خون به خاک ریخته فرزندان غیور کردستان درخت انقلاب را بیش از گذشته تنومند می‌سازد و عزم مسئولان استان را جهت خدمتگزاری راسخ‌تر می‌کند.

اینجانب شهادت سربازان ولایت «عثمان جهانی و ناصر امینی» را به خانواده این عزیزان، مردم شریف کردستان و همچنین همرزمان غیور آنان در سپاه بیت المقدس کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواهانم روح پاک و آسمانی آن‌ها را با شهدای رمضان محشور سازد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.