کولاک حوادث در اهواز/ افسار آتش به دست آتش نشانان افتاد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز را ۱۶ مورد عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۵۹ دقیقه بامداد مهار حریق منزل مسکونی در منطقه ملی راه خیابان فردوسی که به علت اتصال برق رخ داده بود، انجام شد.

او با اشاره به اطفای حریق ترانس برق در ساعت یک و ۶ دقیقه در خیابان اصلی فرهنگ شهر و آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در ساعت یک و ۲۲ دقیقه در منطقه زرگان خیابان معلم ۲ افزود: اطفای حریق موتورسیکلت در ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه در کوی مجاهد خیابان فضیلت ۲ با تلاش آتش نشانان صورت گرفت.

قنبری به مهار آتش پژو ۲۰۶ به علت اتصال برق موتور در ساعت ۸ و ۳ دقیقه در جاده ساحلی غربی نرسیده به پل کابلی اشاره کرد و بیان داشت: برخورد ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ و پراید در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه در مسیر شهرک برق با یکدیگر منجر به مصدوم شدن راننده و سرنشین پراید شده بود و آتش نشانان پس از نجات آن‌ها از داخل اتاقک خودرو به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق پایه برق در ساعت ۱۶ و یک دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان غربی با تلاش آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی در ساعت ۱۶ و یک دقیقه در منطقه پردیس خیابان نخل ۳ که به علت نشت گاز پیک نیک رخ داده بود، مهار کردند.

این مقام مسئول گفت: بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن شعله گاز و ترک منزل منجر به رخداد آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در منطقه شهرک برق فاز ۲ شهرداری شد و آتش نشانان با حضور به موقع حریق را در کانون آتش سوزی مهار و از پیشروی حریق جلوگیری بعمل آوردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در منطقه سپیدار با شجاعت آتش نشانان گفت: ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت ۲۲ و ۵۳ دقیقه به منطقه پردیس خیابان گلزار اعزام شدند و آتش نشانان سریعا حریق منزل مسکونی را که به علت اتصال برق رخ داده بود با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

او اظهار داشت: آتش نشانان یک بهله پرنده شکاری شاهین در منطقه باهنرکوی شهروند که به دلیل بازبودن درب تراس، بطور ناگهانی وارد اتاق خواب منزل مسکونی و موجب ترس و نگرانی ساکنان منزل شد ه بود را با بکارگیری تجهیزات تخصصی به دام انداختند و در پارک شهروند رها کردند.

قنبری در پایان با اشاره به نجات ۷ شهروند در عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار، پادادشهر، کیانپارس خیابان ۷ شرقی با تلاش آتش نشانان ادامه داد: مرد جوان ۳۰ ساله بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی حین شنا در حوالی روستای الوانه در رودخانه کارون غرق شد و غواصان سازمان پس از ۲ ساعت جستجو جسد او را از رودخانه کارون خارج کردند.

انتهای پیام/گابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام 16 عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت 59 دقیقه بامداد مهار حریق منزل مسکونی در منطقه ملی راه خیابان فردوسی که به علت اتصال برق رخ داده بود، انجام شد.

او با اشاره به اطفای حریق ترانس برق در ساعت یک و 6 دقیقه در خیابان اصلی فرهنگ شهر و آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در ساعت یک و 22 دقیقه در منطقه زرگان خیابان معلم 2 افزود: اطفای حریق موتورسیکلت در ساعت 2 و 35 دقیقه در کوی مجاهد خیابان فضیلت 2 با تلاش آتش نشانان صورت گرفت.

قنبری به مهار آتش پژو 206 به علت اتصال برق موتور در ساعت 8 و 3 دقیقه در جاده ساحلی غربی نرسیده به پل کابلی اشاره کرد و بیان داشت: برخورد 2 دستگاه پژو 207 و پراید در ساعت 13 و 40 دقیقه در مسیر شهرک برق با یکدیگر منجر به مصدوم شدن راننده و سرنشین پراید شده بود و آتش نشانان پس از نجات آنها از داخل اتاقک خودرو به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اطفای حریق پایه برق در ساعت 16 و یک دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان پهلوان غربی با تلاش آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی در ساعت 16 و یک دقیقه در منطقه پردیس خیابان نخل 3 که به علت نشت گاز پیک نیک رخ داده بود، مهار کردند.

این مقام مسئول گفت: بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن شعله گاز و ترک منزل منجر به رخداد آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت 21 و 15 دقیقه در منطقه شهرک برق فاز 2 شهرداری شد و آتش نشانان با حضور به موقع حریق را در کانون آتش سوزی مهار و از پیشروی حریق جلوگیری بعمل آوردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی ساختمان متروکه در ساعت 22 و 30 دقیقه در منطقه سپیدار با شجاعت آتش نشانان گفت: 2 دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت 22 و53 دقیقه به منطقه پردیس خیابان گلزار اعزام شدند و آتش نشانان سریعا حریق منزل مسکونی را که به علت اتصال برق رخ داده بود با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

او اظهار داشت: آتش نشانان یک بهله پرنده شکاری شاهین در منطقه باهنرکوی شهروند که به دلیل بازبودن درب تراس ، بطور ناگهانی وارد اتاق خواب منزل مسکونی و موجب ترس و نگرانی ساکنان منزل شد ه بود را با بکارگیری تجهیزات تخصصی به دام انداختند و در پارک شهروند رها کردند.

قنبری در پایان با اشاره به نجات 7 شهروند در عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار، پادادشهر، کیانپارس خیابان 7 شرقی با تلاش آتش نشانان ادامه داد: مرد جوان ۳۰ ساله بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی حین شنا در حوالی روستای الوانه در رودخانه کارون غرق شد و غواصان سازمان پس از ۲ ساعت جستجو جسد او را از رودخانه کارون خارج کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.