توقف شهروند در شب درخشش ناظری

شهروند ساری در هفته سوم پلی آف بقا لیگ برتر فوتسال با نتیجه تساوی مقابل مهمانش تیم کوثر اصفهان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهروند ساری در هفته سوم پلی آف بقا لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه پرگل، ۴-۴ مقابل مهمانش تیم کوثر اصفهان متوقف شد.

شهروند ساری که با ترکیب اولیه حسین عظیمی، طا‌ها مرتضوی، مراد ناظری، سعید بلباسی و سجاد رنجبر مقابل کوثر اصفهان به میدان رفته بود، خیلی زود و در ثانیه ۲۰ توسط مراد ناظری به گل رسید.

در ادامه بازی، تیم کوثر دو بار در دقایق ۱۲ و ۱۶ توسط ابراهیم حسینی و مسعود فلاحی دروازه شهروند را باز کرد تا در نهایت گل دوم مراد ناظری نیمه اول را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برساند.

تیم کوثر یک بار با گلزنی مجید کیانی در دقیقه ۲۱، از میزبان پیشی گرفت، اما مراد ناظری با گل سوم خود در دقیقه ۲۱، کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۳۰ سجاد رنجبر، چهارمین گل شهروند ساری را به ثمر رساند، ولی ۳ دقیقه بعد، مسعود فلاحی گل تساوی تیم کوثر اصفهان را به ثمر رساند و بازی با نتیجه تساوی ۴ بر ۴ پایان یافت.

شهروند ساری در پایان هفته سوم مسابقات پلی آف بقا لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، شهروند ساری با ۳ بازی و ۴ امتیاز، صدرنشین است.

اهورا بهبهان با ۲ بازی و کسب ۴ امتیاز در تعقیب نماینده مازندران است.

تیم‌های کوثر با ۲ بازی و ۳ امتیاز در جایگاه سوم است و ایمان سبز شیراز با ۲ امتیاز از ۳ بازی تیم آخر جدول رقابت ها است.

مهمان ویژه مسابقه تیم‌های شهروند ساری و کوثر اصفهان در سالن مرحوم سید رسول حسینی، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.