حمایت باشگاه تراکتور از رسول خطیبی

مدیران باشگاه تراکتور با وجود نتایج نه چندان خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، از رسول خطیبی سرمربی تیم خود حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم جمالی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره آخرین وضعیت این تیم تبریزی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات، اظهار کرد: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و پس از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق، کادر فنی به‌دنبال انجام یک ریکاوری مطلوب برای بازیکنان بود تا آن‌ها از لحاظ بدنی مشکلی در دور برگشت نداشته باشند. شرایط تیم از هر جهت خوب است و ان‌شا الله امروز برای کسب ۳ امتیاز به زمین مسابقه خواهیم رفت.

او  با اعلام حمایت جدی باشگاه تراکتور از رسول خطیبی، عنوان کرد: بنا به تاکید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، باشگاه به طور کامل  از رسول خطیبی (سرمربی تراکتور) حمایت می‌کند و مسئولان  برنامه‌ای ۵ ساله برای موفقیت تراکتور با خطیبی در نظر دارند.  

او در خصوص گروه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: فاصله تیم‌ها در گروه ما کم است که این موضوع نزدیکی قدرت تیم‌ها را نشان می‌دهد. ان‌شا الله در نخستین دیدار دور برگشت، با یک آرایش جدید و با توان بیشتر به میدان می‌رویم. کادر فنی در ۲ روز گذشته بیشتر به‌دنبال ریکاوری و افزایش توان روحی و جسمی بازیکنان بود.  

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور درباره میزبانی امارات، گفت: با توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی AFC، تیم از لحظه ورود به شهر شارجه امارات در قرنطینه است و اعضای تیم فقط برای تمرین و بازی می‌توانند از هتل محل اقامت‌شان خارج شوند. با این حال، کادر فنی برنامه‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته است.  

جمالی به تمجید از هواداران تراکتور پرداخت و خاطر نشان کرد: هواداران ما فقط هوادار نیستند؛ آن‌ها با تراکتور زندگی می‌کنند. ان‌شا الله امروز با کسب ۳ امتیاز بخشی از محبت هواداران‌مان را جبران کنیم.   

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور در پایان گفت: مدیران باشگاه به دنبال ایجاد ثبات در تراکتور هستند و نخستین گام برای ایجاد ثبات نیز حمایت و حفظ رسول خطیبی است. مدیریت باشگاه در نظر دارد با رسول خطیبی به کار خود ادامه می‌دهد و ان‌شا الله شرایط روز به‌ روز بهتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار