کاهش تعداد موارد غرق شدگی در فروردین امسال

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در اولین ماه امسال، ۴ مورد فوت ناشی از غرق شدگی در خراسان جنوبی به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

جعفرزاده مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در فروردین ماه امسال ۴ نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند.

او افزود: ۲ مورد از موارد فوت ناشی از غرق شدگی در ماه گذشته از شهرستان قاین و ۲ نفر از شهرستان‌های بیرجند و طبس بوده اند و این حوادث در نیمه اول فروردین ماه رخ داده است.

جعفرزاده اظهار کرد: از مجموع ۴ نفر فوتی بر اثر غرق شدگی در اولین ماه سال، یک نفر در سد، یک نفر در دریاچه طبیعی و دو نفر در استخر‌های کشاورزی فوت شده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با اشاره به فوتی‌های حادثه غرق شدگی در سال گذشته، تصریح کرد: تعداد متوفیان غرق شدگی در فروردین ماه پارسال، ۱۲ مورد بوده است که ۲ نفر از این افراد زن و ۱۰ نفر مرد بوده اند.

او با اشاره به اینکه ۷ نفر از این افراد در شهرستان بیرجند جان خود را از دست داده اند، بیان کرد: ۳ نفر در شهرستان قاین و ۲ نفر در شهرستان‌های طبس و فردوس بر اثر غرق شدن، جان خود را از دست داده اند.

جعفر زاده با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال تعداد موارد فوتی ناشی از غرق شدگی نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است، عنوان کرد: مردم با مراقبت از خود و فرزندان خود از رخ دادن چنین حوادثی جلوگیری کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.