مراسم لیالی قدر قم زیر سقف آسمان

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مراسم لیالی قدر در شهر‌های قرمز،حداکثر دوساعت در فضا‌های باز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم در پایان جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی کرونا گفت: براساس گزارش‌ها در ۷ استان کشور وضعیت بیماری کرونا وخیم و در ۱۸ استان دیگر شرایط ابتلا افزایشی است.

او افزود: وضعیت ابتلا و موج چهارم کرونا در استان قم رو به افزایش است؛ اما امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم طی دو هفته‌ی آینده این بیماری را در استان کنترل کنیم.

استاندار ادامه داد: با اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مراسم لیالی قدر و نماز عید فطر در شهر‌های قرمز و نارنجی حداکثر تا دوساعت و در فضا‌های رو باز برگزارمی شود و همچنین محدودیت‌های تردد در شب‌های قدر برداشته خواهد شد.

او همچنین از تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته آینده در شهر‌های قرمز و نارنجی خبر داد.

سرمست با بیان این که تامین واکسن در اولویت ستاد ملی کرونا قرار دارد ،افزود: پشتیبانی از خرید واکسن به صورت انبوه و تولید آن در داخل مورد تاکید رئیس جمهوری قرار گرفت و استان‌ها هم حمایت و پشتیاتی خود را از این اقدام ملی اعلام کردند.

استاندار قم اشاره‌ای به شیوع ویروس جهش یافته هندی کرونا در برخی کشور‌های جهان داشت و تصریح کرد: در جلسه امروز مصوب شد نظارت‌ها و مراقبت‌ها در مرز‌های شرقی تشدید تا از ورود این ویروس به کشور و استان قم جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
همینشم خطرناکه ازدحام