ساروی: آرزوی هر ورزشکاری مدال طلای المپیک است/ خیلی‌ها من را با محمدیان اشتباه می‌گیرند

قهرمان کشتی آسیا گفت: حضور در بازی‌های المپیک و کسب مدال طلا در این میدان بزرگ آرزوی هر ورزشکاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی ساروی در مورد کسب سهمیه وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه بعد از آن اردو‌هایی که پشت سر گذاشتیم و زیر نظر کادرفنی تمرینات خوبی را برگزار کردیم، توانستم در آلماتی کسب سهمیه کنم. در این رقابت‌ها کشتی‌های خوبی گرفتم و خدا را شکر علاوه بر سهمیه، مقام اول را هم کسب کردم.

وی در مورد حریفانش در این رقابت‌ها تاکید کرد: در گزینشی کشتی گیران ازبک و چین و قرقیزستانی را بردم. مطرح‌ترین کشتی گیر در بین آنها، حریف قرقیزستانی بود که در یک تورنمنت هم توانسته بود الکسانیان را شکست دهد.

ملی پوش ایران در مسابقات جهانی نورسلطان ادامه داد: قبل از کرونا در مسابقات جهانی شرکت کردم، آن وقت تازه از وزن ۸۷ کیلو به ۹۷ کیلوگرم آمده بودم و با وجود آمادگی بالا اما متاسفانه نتوانستم مدال بگیرم. بعد از آن در آسیایی مدال طلا گرفتم و وقفه‌ای که به خاطر کرونا در مسابقات بوجود آمد، باعث شد به شرایط بهتری در این وزن برسم. قبلاً وزنم نسبت به حریفان پایین‌تر بود، اما حالا بهتر از قبل هستم. امیدوارم این روند رو به رشد را حفظ کنم تا بهترین نتیجه را در آینده بگیرم.

ساروی در مورد حریفانش نیز تصریح کرد: من با بیشتر مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی گرفتم و به طور حتم این مسئله در روند آماده سازی من خیلی تاثیرگذار است. این روز‌ها با کادرفنی کشتی‌های حریفان درجه یکم را دنبال کرده و آن‌ها را آنالیز می‌کنیم تا اگر نماینده کشورمان در المپیک بودم، بهترین کشتی‌ها را ارائه دهم.

وی در مورد شباهت چهره اش با محمدحسین محمدیان ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی آزاد نیز گفت: باور کنید خیلی‌ها ما را با هم اشتباه می‌گیرند.

کشتی گیر آملی تیم ملی فرنگی روند اردو‌های تیم ملی را بعد از بازسازی خانه کشتی خوب دانست و تاکید کرد: افتخار شاگردی استاد بنا را دارم. از او درس‌های زیادی گرفته ام و از تجربیاتش استفاده می‌کنم. امیدوارم از این به بعد موفقیت بیشتری کسب کنم.

ساروی با اشاره به مهدی بالی نزدیک‌ترین حریفش برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک خاطرنشان کرد: مهدی بالی علاوه بر اینکه رقیبم هست، خیلی هم رفیق هستیم. من و مهدی از جوانان با هم حریف بودیم و امیدوارم پا به پای هم پیش رفته و به هم کمک کنیم.

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی فرنگی در خاتمه گفت: هر ورزشکاری آرزویش کسب مدال طلا در المپیک است، اگر من هم به المپیک اعزام شوم، از هیچ تلاشی برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال در توکیو دریغ نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار