استاندار خراسان جنوبی:

ویروس جهش یافته هندی مرز‌های شرقی کشور را تهدید می کند

ملانوری در خصوص ویروس جهش یافته هندی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جاده سلامت بیرجند هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی امروز در ستاد استانی کرونا گفت: با توجه به این که میزان سرایت و مرگ و میر ویروس جهش یافته هندی بسیار بالاست، هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم در مرز‌های شرقی انجام شود و فرمانداران شهرستان‌های مرزی در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

او از ادامه طرح تشدید محدودیت‌ها نیز خبر داد و افزود: اجرای طرح محدودیت‌ها گریزناپذیر است؛ لذا همه مکلف به اجرای این طرح تا اطلاع ثانوی هستند.

ملانوری با بیان این که برای حمایت از اصناف و بازاریان جلسه ای با حضور ادارات تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک‌ها و صمت گرفته خواهد شد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در این جلسه تصیماتی گرفته شود که به نفع بازاریان و اصناف باشد.

استاندار خراسان جنوبی بر منع تجمعات در سطح شهر هم تأکید و عنوان کرد: ایجاد تجمع در بوستان‌ها و جاده‌های سلامت و پیاده روی در این اماکن ممنوع است لذا از هم استانی‌ها خواهش می‌کنیم این موضوع را جدی بگیرند.

او در خصوص مراسم شب‌های قدر عنوان کرد: اجرای مراسم در این شب‌ها به مدت ۲ ساعت و در فضای باز آن هم با یک چهارم ظرفیت امکان پذیر است.

ملانوری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.