رضا لک از تیم فوتسال کراپ الوند جدا شد

رضا لک، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از توافق با مسئولان این باشگاه تصمیم گرفت از جمع کراپی‌ها جدا شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در آخرین بازی خود در هفته هفتم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

کراپ با این شکست ۷ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم جدول قرار دارد. این تیم تا حدود بسیار زیادی شانس خود را برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر از دست داده است. از همین رو رضا لک، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین به دلیل کسب نتایج ضعیف با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شد و به صورت دوستانه و توافقی تصمیم گرفت از جمع این تیم جدا شود.

ظاهرا منصور مولایی قرار است به زودی هدایت کراپ را در ادامه مسابقات لیگ برتر بر عهده بگیرد. مسئولان تیم فوتسال کراپ الوند این فصل هزینه‌های سنگینی برای تیمشان صرف کرده اند و هدف آن‌ها از اولین حضور در رقابت‌های لیگ برتر حفظ این تیم در این بازی‌ها بوده است. حال هدف مدیران باشگاه کراپ الوند برای فصل بعد است و آن‌ها می‌خواهند سال بعد جزء ۴ تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشند.

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ باید به مصاف مقاومت البرز برود. این بازی به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار