تظاهرات فلسطینی‌های ساکن یافا علیه رژیم صهیونیستی

فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی اقدام به انجام تظاهرات علیه سیاست‌های رژیم صهیونیستی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم، هزاران تن از ساکنان عرب سرزمین‌های اشغالی در یافا علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

بر این اساس، محمد برکه، رئیس کمیته عالی پیگیری مسائل عرب‌های داخل سرزمین‌های اشغالی فلسطین در تظاهرات روز جمعه این کمیته برای همبستگی با ساکنان شهر یافا، تاکید کرد مبارزه در یافا و قدس یکی است، این مبارزات برای مقابله با برنامه‌های اسرائیل برای از بین بردن هویت دینی و عربی یافا و قدس و مقابله با ادامه جنایاتی است که صهیونیست‌ها قبل و بعد از ۱۹۴۸ مرتکب شده اند.

کمیته پیگیری که بالاترین نهاد نمایندگی فلسطینیان در داخل فلسطین اشغالی است، تظاهراتی در مرکز یافا برای همبستگی با مردمی که با طرح‌های صهیونیسم مقابله می‌کنند، با حضور نمایندگان، از جمله احمد الطیبی، سامی ابوشحاده، اسامه السعدی و ولید طاها، نمایندگان عرب در کنست اسرائیل، برگزار کرد.

محمد برکه سخنرانی خود را در این تظاهرات به زبان عبری آغاز نمود، تاکید کرد: تعرض به ساکنان عرب یافا برای از بین بردن هویت آن است، مسئله، صرفا مسئله خانه نیست هر چند که اهمیت دارد بلکه مسئله فراتر از این است.

ساکنان مسلمان و عرب سرزمین‌های اشغالی خواستار لغو سیاست‌های تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی هستند. نمایندگان این مسلمانان نیز از هر روشی برای رساندن صدای مخالفان در کنست استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار