ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارسال ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باا بیان اینکه ۷۱۴ اثر به دبیرخانه پویش تولید محتوای مجازی به میزبانی این استان ارسال شده است گفت: موضوع این پویش، تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی است.

این آثار در سه بخش متن (مقاله، قطعه ادبی، شعر، داستان)، تصویر (عکس، پوستر، اینفوگرافی) ویدئو (فیلم کوتاه، پویانمایی، موشن‌گرافی) با موضوع ظرفیت شادی و نشاط مثبت به دبیرخانه رسیده است. 

او با تاکید بر اینکه آثار تولید شده با هشتگ‌های #ایرانی_شاداب و #ایرانی_امیدوار در فضای مجازی منتشر شده است افزود: با تصمیم شورای برگزاری پویش، بخش نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، فیلم وعکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم از بازی‌ها و غذا‌ها و شیرینی‌های محلی، آداب وسنن اقوام در نوروز و فصل بهار به محور‌های این پویش اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: داوری آثار در بخش‌های مختلف آغاز شده است و تا ۱۰ روز آینده نتایج مشخص خواهد شد. 

آئین اختتامیه این پویش ۲۵ اردیبهشت، همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار می‌شود.

استان همدان سال گذشته در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی، در فهرست برترین‌های کشور بوده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.