دوربین های عکاسی با قابلیت فیلمبرداری طولانی کدامند؟

دوربین‌های جدید در تمامی انواع، دوربین حرفه‌ای DSLR، دوربین‌های کامپکت و دوربین‌های ورزشی دارای امکانات پیشرفته و با کیفیت در حوزه فیلمبرداری بوده و چنین امکانی نیاز کاربران به دوربین‌های فیلم برداری را برطرف کرده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند سال گذشته استفاده از دوربین‌های فیلمبرداری هندی کم اتفاقی رایج در بین افراد مختلف بوده و بسیاری از فیلم‌های خانوادگی و یا حرفه‌ای از طریق این دستگاه ضبط و تهیه می‌شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت دوربین عکاسی دیجیتال و دوربین‌های فیلمبرداری نیز از فناوری‌های جدیدی استفاده شده و این موضوع منجر به تولید دوربین‌هایی با کاربری دوگانه عکسبرداری و فیلمبرداری شده است.

اکنون استفاده از دوربین‌های فیلمبرداری همانند گذشته چندان مورد توجه نبوده و افراد برای فیلم برداری نیز به سراغ دوربین‌های عکاسی می‌روند. دوربین‌های جدید در تمامی انواع، دوربین حرفه‌ای DSLR، دوربین‌های کامپکت و دوربین‌های ورزشی دارای امکانات پیشرفته و با کیفیت در حوزه فیلمبرداری بوده و چنین امکانی نیاز کاربران به دوربین‌های فیلم برداری را برطرف کرده است.

قابلیت فیلم برداری در دوربین‌های عکاسی عموما محدودیتی نداشته و در اکثر مدل‌ها دوربین، با توجه به فاکتور هایی مانند کیفیت دوربین و حجم باتری، می‌توان از آن برای فیلم برداری طولانی مدت نیز استفاده کرد. مقداد آی تی در این مطلب مدل‌های مختلف دوربین‌های DSLR، کامپکت و دوربین ورزشی را بر اساس قابلیت فیلم برداری طولانی مدت معرفی کرده و ویژگی‌های هر دوربین را با توجه به کاربری فیلمبرداری بررسی می‌کند.

فیلم‌ برداری با دوربین‌ عکاسی DSLR

امروزه استفاده از دوربین‌های DSLR بیشتر از قبل شده و حتی افراد آماتور نیز از این دوربین‌های حرفه‌ای برای عکاسی و فیلم برداری استفاده می‌کنند. دوربین‌های DSLR در مقایسه با دیگر مدل‌های دوربین مناسب‌ترین گزینه برای فیلم برداری‌های طولانی مدت محسوب شده و کیفیت بالای این نوع دوربین سبب شده تا هنرمندان و افراد مختلفی از دوربین‌های DSLR برای تهیه ویدیو و یا حتی تهیه فیلم‌های کوتاه استفاده کنند.

کاربرد این نوع دوربین در فیلم برداری‌های طولانی مدت را می‌توان در ویدیوهای با کیفیتی که بلاگرهای مختلف در صفحات مجازی تهیه کرده‌اند نیز مشاهده کرد. در ادامه دو مدل جدید دوربین عکاسی DSLR با قابلیت فیلم برداری طولانی مدت را بررسی می‌کنیم.

Panasonic Lumix DC-GH5

پاناسونیک در جدیدترین دوربین‌های خود کیفیت فیلم برداری را بالا برده و در ساخت دوربین‌های خود از کیفیت‌های بالاتری  استفاده کرده است. در طراحی این مدل نیز شرکت پاناسونیک از کیفیت فیلم برداری 4K/60P استفاده کرده و آن را با ابزارها و کنترلرهایی برای ایجاد راحتی و امکانات بیشتر تلفیق کرده و در نهایت محصولی با بیشترین امکانات فیلمبرداری و مناسب برای استفاده طولانی مدت را تولید کرده است.

Nikon D500

کیفیت و کارایی دوربین‌های نیکون در بین تمامی برندهای دوربین عکاسی دیجیتال زبانزد است و این کیفیت علاوه بر عکاسی در قابلیت فیلم برداری دوربین‌های نیکون نیز وجود دارد. دوربین مدل D500 را می‌توان برترین دوربین عکاسی نیکون با قابلیت فیلم برداری طولانی مدت دانست؛ دوربین دارای کیفیت فیلم برداری 4K/UHD بوده و با لحاظ قیمت نیز مناسب دانشجویان و تازه‌کازان است.

دوربین های عکاسی با قابلیت فیلمبرداری طولانی کدامند؟

دوربین کامپکت بهترین وسیله برای فیلمبرداری طولانی

دوربین‌های کامپکت رایج‌ترین نوع دوربین عکاسی بوده که مورد استفاده افراد بسیاری قرار می‌گیرد و دوربین کامپکت جزو دوربین‌های حرفه‌ای محسوب نشده و این موضوع سبب شده این دوربین به عنوان دوربین خانگی نیز شناخته شود. دوربین‌های کامپکت عمدتا دارای قابلیت فیلم برداری بوده و در اکثر مدل‌های جدید این نوع دوربین کیفیت‌های بالا مانند 4K نیز به حالت فیلم برداری دوربین‌ها افزوده شده است.

اندازه دوربین و کاربری آسان آن موجب شده تا کاربران مختلفی از دوربین کامپکت برای فیلم برداری در شرایط مختلف و زمان‌های طولانی مدت استفاده کنند. در ادامه دو مدل برتر از دوربین‌های کامپکت با قابلیت فیلم برداری طولانی را معرفی خواهیم کرد.

Sony Cyber-shot RX100 VI

سونی یکی از پیشگامان ساخت برترین دوربین‌های مخصوص فیلم برداری بوده که اکنون با تولید دوربین‌های عکاسی بدون آینه توانسته فناوری خود را در این نوع دوربین‌های نیز وارد کند. این مدل بالاترین کیفیت فیلمبرداری را در بین تمامی دوربین‌های کامپکت داشته و به واسطه امکانات دوربین و حسگرهای آن مانند سیستم فوکوس خودکار، کنترل بر روی فیلم برداری و ضبط آن در مدت طولانی وجود دارد.

Fujifilm X100F

فوجی فیلم نیز از دیگر برندهای مطرح در ساخت دوربین عکاسی دیجیتال بوده که همچنان ظاهر قدیمی خود را در دوربین‌های پیشرفته خود حفظ کرده است. دوربین مدل X100F نیز با حفظ ظاهر قدیمی دوربین های فوجی فیلم فناوری پیشرفته و جدید را ارائه کرده است. دوربین به جهت فیلم برداری، دارای رزولوشن ۱۰۸۰P و قابلیت‌هایی مانند حسگر منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا و سیستم فوکوس خودکار بوده و با این مشخصات دوربینی کاملا مناسب برای فیلم برداری طولانی مدت است.

دوربین های عکاسی با قابلیت فیلمبرداری طولانی کدامند؟

از قابلیت‌های دوربین ورزشی برای فیلمبرداری استفاده کنید

اگر به دنبال کیفیت در فیلمبرداری توسط دوربین‌های عکاسی هستید، پیشنهاد مقداد آی تی به شما مدل‌های مختلف دوربین‌ ورزشی است. دوربین‌های ورزشی و یا اکشن در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته و فروش بالایی نیز داشته‌اند. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های انواع دوربین ورزشی فیلمبرداری در شرایط مختلف بوده و در اصل می‌توان عکاسی را قابلیت دوم این نوع دوربین دانست.

کاربرد این نوع دوربین تنها در لحظات ورزشی نبوده و بسیاری از بلاگرها نیز برای تولید محتوا صفحات خود از این نوع دوربین استفاده کرده و ویدیوهای خود را تهیه می‌کنند. در سال‌های اخیر کیفیت فیلم برداری دوربین‌های ورزشی بالا رفته و علاوه بر آن سایر بخش‌های دوربین مانند باتری و حسگرهای آن نیز ارتقا پیدا کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با انواع دوربین ورزشی، برترین مدل‌های آن را با توجه به قابلیت فیلم برداری دوربین معرفی خواهیم کرد.

GoPro Hero 8 Black

دوربین‌های گوپرو معروف‌ترین و برترین مدل‌های دوربین ورزشی در بازار بوده که کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با سایر دوربین‌های ورزشی برندهای دیگر دارد. دوربین گوپرو مدل Hero 8 Black دارای بدنه بسیار کوچک بوده که به راحتی در هر جایی قابلیت نصب شدن دارد. قدرت میکروفون صدا و کیفیت FULL HD دوربین به همراه قابلیت‌هایی مانند اشتراک فیلم در صفحات مجازی به صورت LIVE، قابلیت فیلم برداری طولانی به این دوربین داده است.

Insta 360 One R

بازار دوربین‌های ورزشی تنها در دستان برند گوپرو نبوده و برندهای دیگری مانند Insta360 نیز توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت را تولید کنند. دوربین One R برند اینستا 360 به خوبی توانسته بازار پر فروشی در بین کاربران صفحات مجازی باز کرده و این کاربران نیز با  اعماد به این برند اکثر محتواهای تصویری طولانی مدت خود را با دوربین  Insta 360 One R تهیه کرده‌اند.

دوربین ابعاد بسیار کوچکی داشته و به راحتی بر روی هر نوع نگهدارنده قرار می‌گیرد، کیفیت تصویر آن 4K بوده و دوربین علاوه بر فیلم‌برداری معمولی امکان فیلم‌برداری کروی و 360 درجه را نیز به کاربر می‌دهد. قیمت این دوربین نیز در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه بسیار کمتر از حد تصور بوده و با هزینه نصف برندهای مشهور می‌توان آن را خریداری کرد.

خرید برترین دوربین‌های عکاسی مخصوص فیلمبرداری از مقداد آی تی

فروشگاه مقداد آی تی با دارا بودن برترین و جدیدترین محصولات دیجیتال، ویترینی از تمامی کالاهای مورد نیاز شما را تهیه کرده است. با مراجعه به فروشگاه مقداد آی تی می‌توان تمامی کالاهای دیجیتال مانند انواع دوربین عکاسی، گوشی، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر و انواع لوازم جانبی مانند کیبورد کامپیوتر را به صورت اصل و با بهترین قیمت خریداری کرد.

برای تهیه انواع دوربین عکاسی دیجیتال با قابلیت فیلم برداری طولانی نیز مقداد آی تی برترین مدل‌های معرفی شده را همراه با کارت گارانتی و اصالت کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار