اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت ۱۱ خانه هلال

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از اجرای طرح شهید سلیمانی جمعیت هلال احمر با همکاری و مشارکت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت داوطلبان خانه‌های هلال این شهرستان با هدف بیمار یابی و محدود سازی افراد مبتلا و  پیشگیری از شیوع کرونا اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۴۳ پایگاه در ۱۳ منطقه از مناطق روستایی این شهرستان در زمینه ارائه مراقبت‌ها و خدمات ضروری بهداشتی به صورت حضوری و غیر حضوری اجرا و شناسایی زود هنگام کووید ۱۹ و مراقبت از گروه‌های در معرض خطر و ارتقای کیفی مراقبت از بیماران بستری و سرپایی از جمله اقدامات مربوطه به این طرح است.

گلشن بیان کرد: در طرح محله محور شهید سلیمانی، داوطلبان عضو خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان تفت ملبس به کاور داوطلبان هلال احمر، به گروه نمایندگان پایگاه‌های بسیج و خانه بهداشت مناطق روستایی ملحق می‌شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیشترین اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از کرونا صورت می‌گیرد و عنوان طرح ردیابی و رهگیری بیمارانی است که به کرونا مبتلا شده اند، همچنین بروشور‌هایی به منظور اطلاع رسانی تدارک دیده شده است که در اختیار مردم قرار میگیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار