درسال ۹۹محقق شد؛

توزیع بیش از ۱۵میلیون لیتر سوخت هواپیما درمنطقه زاهدان

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت:درسال ۹۹ بیش از ۱۵میلیون لیتر سوخت هواپیما از طریق مراکز سوختگیری به پرواز‌های داخلی و خارجی عرضه شد.

ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بیش از ۳هزار پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه های زاهدان و زابل در سال۹۹ صورت گرفته و بالغ بر ۱۵میلیون لیتر سوخت از طریق منطقه دراختیار این پروازها قرارگرفته است.

ابراهیم پوریزدانی افزود: این مقدار سوخت توزیع شده ، ۷۲۵ هزار ۶۲۷ لیتر بیشتر از مقدار توزیع شده درسال ۹۸ بوده ودرمجموع بیش از ۵ درصد افزایش را دربرداشته است.

او  مقدار سوخت هوایی عرضه شده در فرودگاه بین المللی زاهدان را دراین مدت ۱۴میلیون و ۳۸۰هزارو ۵۶۴لیتر اعلام کرد و گفت : این میزان از سوخت به دوهزار و ۸۶۵ هواپیمای ایرانی و خارجی عرضه شده است.

اوهمچنین تعداد پروازهای انجام شده در سال ۹۹ در فرودگاه زابل را ۱۷۲فروند برشمرد و از توزیع ۷۸۵ هزارو ۹۲۲لیترسوخت به آنها خبرداد.

مدیر منطقه زاهدان گفت: باتلاش کارکنان منطقه ، سوخت رسانی در مراکز سوختگیری هواپیمایی زاهدان و زابل باسرعت و کیفیت مطلوب و بدون وقفه انجام می شود ، ذخیره سازی لازم وجود دارد و تاکنون هیچ پروازی در این فرودگاه ها بدلیل نبودن سوخت تاخیر نداشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار