گل محمدی: لیاقت پرسپولیس زدن یک گل به الوحده امارات بود/ برای صدرنشینی باید الریان را ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر تیم الوحده امارات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر تیم الوحده امارات اظهار کرد: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم و حریف با پرس، خیلی خوب بازی را بسته بود. در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم.

او افزود: در نیمه دوم بازی یک طرفه شده بود. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم و در نهایت ۳  امتیاز را از دست دادیم. می‌توانست بازی دست کم مساوی شود. به تیم الوحده تبریک می‌گویم، زیرا با انرژی خوبی بازی و خیلی قوی کار را شروع کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت ما زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

گل محمدی ادامه داد: الوحده تیم منسجمی است  که دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهد. امروز هم به دلیل بد شروع کردن بازی تنبیه شدیم و نتوانستیم مسابقه را به کنترل خودمان در بیاوریم.

اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم 

او درباره اینکه بدشانسی علت گل نشدن موقعیت‌های پرسپولیس بود، گفت: اعتقادی به بدشانسی در فوتبال ندارم. تیمی که برای زدن ضربه نهایی و گلزنی تمرکز داشته باشد به آن می‌رسد. ما تمرکز نداشتیم و بی دقت بودیم. به همین دلیل موقعیت‌هایی را که با زحمت به دست می‌آوردیم خیلی راحت از دست می‌دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال صدرنشینی پرسپولیس بیان کرد:  فقط یک راه برای صعود به عنوان تیم اول داریم و آن هم بردن تیم الریان است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای بردن الریانبازی به کار بگیریم، زیرا راه دیگری برای صدرنشینی وجود ندارد.

گل محمدی درباره درگذشت حمید جاسمیان گفت: در ایران مرد بزرگی را از دست دادیم. جاسمیان از مردان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. همین جا به همه مردم ایران، جامعه فوتبال و خانواده محترم جاسمیان تسلیت می‌گویم. انشاالله روحش در آرامش باشد. همه از صمیم قلب ناراحت هستیم.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۱:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا افتضاح بود . جخصوصا 10 دقیقه آخر بازی که پرسپولیس خیلی دیگه سردرگم بازی می کرد. مثل اینکه بازیکنان پرسپولیس از چهار چوب دروازه حریفان واهمه و ترس دارند. موقعیت 100 درصدی گل رو به راحتی هرچه تمام تر به در و دیوار میزدند. بازیکنا استرس چهارچوب دارن . هزار تا موقعیت 100 درصدی رو به باد دادن . دلم میسوزه برای ترابی ، امید علیشاه ، احمد نوراللهی که این همه زحمت می کشیدن و یه سری بازیکن هم پشت سر هم موقعیت ها را مثل آب خوردن به باد می دادن .آقا قهرمانی آسیا رو ازمون گرفت هیچ تو این بازی موقعیت تک به تک رو که به سختی براش مهیا شد رو به جای اینکه گل کنه پاس می ده به قول معروف یاد از خود گذشتگی می افته. هفتاد میلیون آدم اون لحظه در انتظار گل جنابعالی هستند و شما به فکر جوانمردی و از خودگذشتگی .
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۰:۲۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
اقای گل محمدی عزیز اون باد غبغبه ای ک تو کله جناب مطهری بود خوووووب بدست الوحده ۱۰نفره فروکش کرد(«ایشان فرموده بودند ک ازمساوی و باخت متنفرند»)اما یادشون رفته بود ک برد مقابل گوا ک ازقشقایی هم ضعیفتر بود نباید اینقدر مغرورشون میکرد بهرحال تنبیه به موقعی بود.....باارزوی موفقیت برای همه تیم های ایرانی مخصوصا زلزله اسیا تاج کبیر
آخرین اخبار