افتتاح بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور در بیرجند

مدیرکل دفتر استاندار خراسان‌جنوبی از افتتاح بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور فردا با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  محبی مدیرکل دفتر استاندار خراسان‌جنوبی گفت: فردا چهارشنبه و در آستانه روز ملی شورا، فرهنگسرای شهرداری بیرجند به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شرق کشور به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: مراسم افتتاح این پروژه به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر استاندار گفت: امید معاون توسعه روستایی رئیس جمهور، رحمانی فضلی وزیر کشور و همچنین جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این مراسم حضور دارند.

محبی تأکید کرد: شخص استاندار برای حضور مهمانان کشوری به ویژه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور در این مراسم، پیگیری‌هایی انجام داد.

او افزود: شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که رقم خورد، مانع حضور فیزیکی این بزرگواران در مراسم افتتاح پروژه شد.

به گفته مدیرکل دفتر استاندار خراسان‌جنوبی این مراسم ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه در محل پروژه فرهنگسرا برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعات شهرداری بیرجند؛ پروژه فرهنگسرای شهر به عنوان شاخص‌ترین اقدام و زیرساخت فرهنگی در خراسان جنوبی، با مساحت ۲۰ هزار مترمربع و زیربنای ۶ هزار مترمربع در شهر بیرجند احداث شده و سالن همایش ۲ هزار نفری این مجموعه، جزو ۱۰ سالن همایش برتر کشور است

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار