جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

برگزاری مراسم شب‌های قدر در فضای باز/ جایی برای ثبت نام واکسن کرونا وجود ندارد

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت:مراسم شب‌های قدر در فضای باز مساجد و اماکن زیارتی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان  در جلسه این ستاد گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی استان در بازه زمانی حداکثر ۲ ساعت و در فضای باز در مساجد و اماکن زیارتی استان قزوین برگزار خواهد شد.

حبیبی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه نظارت لازم را در خصوص رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در مکان‌های برگزاری این مراسم معنوی را داشته باشند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین افزود: در مساجد هم نماز جماعت در فضای باز و در حیاط می‌تواند برگزار شود.

وی گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر، طرح منع تردد از ساعت ۲۲ تا سه صبح به طور استثنا در طول این سه شب اجرا نخواهد شد.

حبیبی گفت: ناظرات بهداشتی نیز برای نظارت لازم در مورد رعایت فاصله گذاری اجتماغی (یک و نیم متری) و دستورالعمل های بهداشتی در مراسم‌ها حاضر خواهند بود.

وی افزود: افرادی که در شب‌های احیا به مراکز اهدای خون مراجعه می‌کنند، نگران طرح محدودیت تردد شبانه نباشند، زیرا در شبی که مراجعه کنندگان خون اهدا می‌کنند جریمه نمی‌شوند.

معاون استاندار گفت: به هر میزان رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بیشتر شود، ویروس کرونا نیز بیشتر کنترل می‌شود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها بسیار خطرناک است، زیرا شیوع ویروس را چند برابر می‌کند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، در استان قزوین بیش از هزار و ۵۳۰ نفر فوت کرده اند.

حبیبی گفت: هیچ جایی برای ثبت نام واکسن کرونا وجود ندارد و از طریق دانشگاه علوم پزشکی، رسانه ملی و یا پیامک، موضوع ثبت نام همگانی برای تزریق واکسن کرونا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.